Pilke Stoori auttaa brändin määrittelyssä

Tiedätkö, mihin asiakastarpeeseen yrityksesi on vastaamassa? Millaisella tarinalla asiakasta kannattaa puhutella? Millainen ilme, mitkä sanavalinnat tai kuvat tukevat tarinaa? Pilke Stoori on brändiä määrittelevä työpaja, joka auttaa sukeltamaan pintaa syvemmälle. Yhteisen työskentelyn avulla pyrimme löytämään yritystoimintasi ytimen, jotta voit onnistua asiakkaidesi puhuttelemisessa, palvelemisessa ja sitouttamisessa.

Työpajan tulokset antavat sinulle uutta tietoa yritystoimintasi johtamiseen ja kehittämiseen. Lisäksi tulokset auttavat meitä ilmeen suunnittelussa sekä sopivien sanojen ja kuvien valinnassa. Käytännössä työskentely tarkoittaa 2 x 3 h työpajoja ja niissä syntyvien tulosten purkua A4-tiivistelmäksi asiakkaan käyttöön ja suunnittelutyön pohjaksi.

Pilke Stoori
800 € + alv

2 x 3 h työpajat // Tulosten purku A4-tiivistelmäksi

Pilke Stoori on sekä toimintaansa aloittaville että uutta suuntaa tai kasvua hakeville yrityksille suunniteltu palvelu, jolla määritellään brändin ydintä.

Pilke Stoori sisältää:

  • Kaksi kolmen tunnin työpajasessiota, joissa yrityksesi brändiä määritellään asiakaskeskeisesti.

  • Työpajatyöskentelyn tulokset kootaan A4-tiivistelmäksi, jonka saat käyttöösi.

  • Pilke Stoori on tiivistä pienryhmätyöskentelyä. Voit osallistua yksin tai ottaa mukaan 1–2 henkilöä pohtimaan asioita kanssasi.

Asiakkaan palaute työpajasta

"Uutta yritystoimintaa perustettaessa valitsin yrityksen ilmeen ja brändin luomiseen Pilkkeen. Ajatuksenani oli, että Pilke suunnittelee meille ilmeen ja nettisivut, mutta Kreetta ehdotti meille kokonaisuuden kartoittamista työpaja-lähestymistavalla. Itselle ajatus ei ollut tuttu, mutta lähdimme tähän mukaan mielellämme. Ja hyvä niin. Työpajan aikana itseasiassa koko liikeideamme kirkastui ja kiteytyi meille timantin kirkkaaksi. Työpaja tavallaan puki sanoiksi sen, mitä olimme ajatelleet, mutta emme ehkä osanneet sanoittaa.

Lisäksi työpajan aikana Kreetta omaksui uskomattoman nopeasti kiinteistönvälitysalalle tärkeät asiat ja sanoman, jota haluamme asiakkaillemme välittää. Lopputulemana oli meidät yllättänyt markkinointinimi, brändi ja ilme, josta kaikki olemme ylpeitä.

Suosittelen työpajaa lämpimästi kaikille, jotka ovat aloittamassa uutta liiketoimintaa, mutta myös niille yrittäjille, jotka kokevat olevansa hieman hukassa oman yrityksensä suunnan ja tulevaisuuden kanssa. Yritys ei voi kulkea eteenpäin, jos yrittäjä ei tiedä, mihin suuntaan sen kuuluisi mennä!"
— Lauri Turtola, Lännen Kiinteistönvälitys Oy, Tilanne LKV

“Työpajan aikana koko liikeideamme kirkastui ja kiteytyi meille timantin kirkkaaksi. Työpaja tavallaan puki sanoiksi sen, mitä olimme ajatelleet, mutta emme ehkä osanneet sanoittaa.”

Tutustu työnäytteisiimme